Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh okružní křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 při silném levém odbočení
Mahdal, Jan ; Malina, Tomáš (oponent) ; Křivda,, Vladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému nedostatečné kapacity okružní křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 v obci Valašské Meziříčí. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu, navržení základních tří variant stavebního řešení a kapacitní posouzení každé varianty. Na základě vyhodnocení variant je vybrána nejvhodnější varianta turbo okružní křižovatky typu "koleno", která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
Návrhové prvky turbo-okružních křižovatek
Smělý, Martin ; Bačová,, Katarína (oponent) ; Kocourek,, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Disertační práce popisuje novou metodu pro konstrukci turbo-okružních křižovatek aplikovatelnou v České republice. Inovativní je zejména přístup ke konstrukci jízdních pruhů a to zejména ve vztahu ke směrodatným vozidlům a rozšíření jízdních pruhů v závislosti na jejich rozměrech. Inovativní je i přistup k dopravnímu značení, kdy řeší sice detaily stávajících dopravních značek, ale tyto detaily jsou důležité pro chápání řidičů při průjezdu turbo-okružní křižovatkou. Disertační práce tedy vyplňuje legislativní, ale i technickou mezeru v konstrukci turbo-okružních křižovatek a věřím, že bude přínosem zejména pro projektanty těchto křižovatek.
Druhá etapa přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava
Belda, Miroslav ; Jíra, Daniel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práci se bude zabývat druhou etapou přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava procházející západně od České Lípy v přibližné délce úseku 3 km. Odhadované uvedením do provozu tohoto úseku je stanoveno na rok 2014. Tato stavba by měla v budoucnu navazovat na obchvat České Lípy a Nového Boru, který je v současné době bez finančních prostředků pro realizaci do roku 2025. Dopravní zátěž po dokončení celého obchvatu by měla být v roce 2030 přibližně 16500 vozidel­ / 24 hodin. Úsek je navržen v kategorii S 9,5 s variantním řešením dvou významných křižovatek. Diplomová práce bude zaměřena na snižování nákladů na výstavbu daného úseku.
Studie okružní křižovatky Bílinská v Teplicích
Chladný, Miroslav ; Veselý, Miloš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zpracování projektové dokumentace, na úrovni studie, pro okružní křižovatku. Zájmové území je vymezeno křižovatkou ulic Lounská, Americká, Bílinská a napojením na stávající komunikaci I/13. Jedná se o křižovatku místních komunikací funkční skupiny C -obslužné s funkcí obslužnou. Přestavba stávající průsečné křižovatky na okružní má za úkol zklidnit a zpřehlednit provoz v dané lokalitě. V rámci studie jsou řešeny i komunikace pro pěší, nacházející se v okolí křižovatky. Studie je řešena ve dvou variantách napojení na stávající komunikaci I/13.
Návrhové prvky turbo-okružních křižovatek
Smělý, Martin ; Bačová,, Katarína (oponent) ; Kocourek,, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Disertační práce popisuje novou metodu pro konstrukci turbo-okružních křižovatek aplikovatelnou v České republice. Inovativní je zejména přístup ke konstrukci jízdních pruhů a to zejména ve vztahu ke směrodatným vozidlům a rozšíření jízdních pruhů v závislosti na jejich rozměrech. Inovativní je i přistup k dopravnímu značení, kdy řeší sice detaily stávajících dopravních značek, ale tyto detaily jsou důležité pro chápání řidičů při průjezdu turbo-okružní křižovatkou. Disertační práce tedy vyplňuje legislativní, ale i technickou mezeru v konstrukci turbo-okružních křižovatek a věřím, že bude přínosem zejména pro projektanty těchto křižovatek.
Návrh okružní křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 při silném levém odbočení
Mahdal, Jan ; Malina, Tomáš (oponent) ; Křivda,, Vladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému nedostatečné kapacity okružní křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 v obci Valašské Meziříčí. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu, navržení základních tří variant stavebního řešení a kapacitní posouzení každé varianty. Na základě vyhodnocení variant je vybrána nejvhodnější varianta turbo okružní křižovatky typu "koleno", která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
Druhá etapa přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava
Belda, Miroslav ; Jíra, Daniel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práci se bude zabývat druhou etapou přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava procházející západně od České Lípy v přibližné délce úseku 3 km. Odhadované uvedením do provozu tohoto úseku je stanoveno na rok 2014. Tato stavba by měla v budoucnu navazovat na obchvat České Lípy a Nového Boru, který je v současné době bez finančních prostředků pro realizaci do roku 2025. Dopravní zátěž po dokončení celého obchvatu by měla být v roce 2030 přibližně 16500 vozidel­ / 24 hodin. Úsek je navržen v kategorii S 9,5 s variantním řešením dvou významných křižovatek. Diplomová práce bude zaměřena na snižování nákladů na výstavbu daného úseku.
Studie okružní křižovatky Bílinská v Teplicích
Chladný, Miroslav ; Veselý, Miloš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zpracování projektové dokumentace, na úrovni studie, pro okružní křižovatku. Zájmové území je vymezeno křižovatkou ulic Lounská, Americká, Bílinská a napojením na stávající komunikaci I/13. Jedná se o křižovatku místních komunikací funkční skupiny C -obslužné s funkcí obslužnou. Přestavba stávající průsečné křižovatky na okružní má za úkol zklidnit a zpřehlednit provoz v dané lokalitě. V rámci studie jsou řešeny i komunikace pro pěší, nacházející se v okolí křižovatky. Studie je řešena ve dvou variantách napojení na stávající komunikaci I/13.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.